Molimo pričekajte
Šifra: O0110

Puška SABATTI URBAN SNIPER .308 Win, debljina cijevi 22mm

1.170,00 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Pošalji upit

Podijeli na društvenim mrežama
Puška SABATTI URBAN SNIPER .308 Win
DOSTUPNI KALIBRI
.308 Win., 6,5 Creedmoor, 6.5x47 Lapua
DOSTUPNE DUŽINE CIJEVI
100 cm / 39,4"
TEŽINA
cca. 4,6 kg / 10 lbs
OSTALO

URBAN SNIPER je izuzetno svestrana puška idealna za lov, natjecanja i taktičke primjene.

Cijev je multi radijalna (MRR) i dugačka je 510 mm, promjera 22 mm, a na kraju ima navoj od 5/8 ”-24 s taktičkom 3-komornom plinskom kočnicom i zaštitom za navoj. Zatvarač je opremljen s izmjenjivom taktičkom ručicom i vanjskom ručicom za oslobađanje spremnika, što je posebno pogodno za brzi ritam prilikom natjecanja. Spremnik za 7 metaka je napravljen po standardu Accuracy International.

Inovativan dizajn pištoljskog kundaka jamči savršeno držanje u svim uvjetima pucanja. Zapravo, iako je zamišljen za precizno gađanje meta, pokazao se izuzetno svestranim i vrlo učinkovitim i za mete u pokretu. Potkundak je uzak, što je tipično za lov,no ravno dno ga čini vrlo svestranim i prilagodljivim svim uvjetima lova i pucanja. Uz pomoć dva vijka moguće je prilagoditi obrazinu prema gore ili dolje. Kundak je napravljen od plastike visoke otpornosti, pojačan sa staklenim vlaknima, zbog čega je ultra lagana, a opet vrlo jak. Smanjuje vibracije u korist preciznosti. Na kraju se nalazi debela guma koja također pomaže u smanjenju povratnog trzaja čak i kod magnum kalibra.

– odvojivi spremnik za 7 metaka
– sila okidanja: 1.100 gr
– dužina cijevi: 510 mm
– ukupna dužina puške: 1.000 mm
– težina puške: 4,6 kg
– MRR cijev
– debljina cijevi: 22 mm
– twist rate: 11,5″

Oružje, streljivo, kapisle i barute je moguće kupiti jedino osobno u našim poslovnicama uz predočenje važeće nabavne dozvole ili oružanog lista za kupovinu streljiva.

Pojedine fotografije proizvoda mogu biti ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl.